پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2864
-
الف
+

چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد‌ «احمد عزیزی» برگزار می‌شود

چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «احمد عزیزی» با حضور بزرگان شعر و ادب برگزار می‌شود.

 چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «احمد عزیزی» با حضور بزرگان شعر و ادب  برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، حجت‌الا‌سلام رحیم جعفری در جلسه‌ای که با حضور خواهر زنده یاد«احمد عزیزی» برگزار شد، اظهار داشت: روز پنجشنبه، 24 فروردین سال‌جاری، چهلمین روز درگذشت زنده یاد«احمد عزیزی» با حضور بزرگان شعر و ادب استان برگزار می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری این مراسم در روز شنبه، 19 فروردین‌ماه با حضور نمایندگان اداره‌های شهرداری، حوزه هنری، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، احمد عزیزی شاعر و ادیب توانمند ایران بود که در زمینه شعر آیینی و انقلاب با درونمایه‌ای عرفانی فعالیت می‌کرد، وی آثار متعددی به نظم و نثر از خود بجا گذاشته که از آن جمله می‌توان به «کفش‌های مکاشفه» اشاره کرد.

عزیزی شاعری با سبک منحصر به‌فرد بود که سعی داشت معنویت و عرفان اسلامی را با فرم جدیدی از مثنوی در شعر معاصر بیان کند، این شاعر انقلابی 9 سال پایانی عمرش را در حالت بیماری و اغما به سر برد و سرانجام بعد از ظهر روز دوشنبه، 16 اسفندماه سال گذشته در سن 58 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر